تولبار الکسا
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




یه خبر  من یه نوار الکسا درست کردم

برای دانلود و استفاده از نوار الکسا در پایین صفحه روی

download our toolbar کلیک کنید

اگر اهل گشت و گذار در اینترنت هستید خیلی به دردتون می خوره

اگر هم وبلاگ یا سایت دارید می تونید رتبه ی سایتتون رو بالا ببرید

عامل اصلی رتبه ی سایت ها الکساست برای اطلاعات بیشتر توی گوگل سرچش کنید



نظرات شما عزیزان:

fff
ساعت2:24---12 دی 1391
مرسی از توضیحاتت.


وقتي دائم ميگي گرفتارم، هيچ وقت آزاد نميشي.
وقتي دائم ميگي وقت ندارم، هيچوقت زمان پيدا نمي کني
وقتي دائم ميگي فردا انجامش ميدي، اونوقت فرداي تو هيچ وقت نمياد.
وقتي صبح از خواب بيدار ميشيم، ما دوتا انتخاب داريم.
برگرديم بخوابيم و رويا ببينيم،
يا بيدار شيم و روياهامون رو دنبال کنيم.
انتخاب با خودته...


fff
ساعت19:35---8 دی 1391
ما بگیم؟؟؟

من نصب کردم ولی نمیدونم به چه دردی میخوره!!!پاسخ:خیلی ببخشیدا زیاد به درد شما نمی خوره بیشتر کسایی که سایت یا وبلاگ دارند به دردشون می خوره اگر توی گوگل الکسا رو سرچ کنی خیلی چیزا میاره به وسیله ی اون هم می تونی رتبه ی جهانی هر سایتی یا وبلاگی رو پیدا کنی من فقط برای بالا بردن رتبه ی وبلاگم اینجا گذاشتمش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 7 دی 1386برچسب:نصب تولبار الکسا, :: 20:14 ::  نويسنده : mostafa